2009. május 18., hétfő

Erősítőm doboza

A korábbi illetve még mostani erősítőmet rendes masszív rack-dobozba építettem, külön dobozba a tápot, és külön az erősítőt. Egyben úgysem fért volna el, és mivel a tápnak többféle kimenete van, többféle végfokot lehet hozzákötni. Van például teszt célokra +- 14V-os kimenete is, ez ha valami gáz van a panelen akor sem megy tönkre semmi, de szólni már szól.

Az új erősítő egy darabban lesz. Egyszer láttam egy amerikai weboldalt ahol ilyen szétálló és döntött oldalú ládákat árultak, gitár és billentyűerősítő céljára. Jó drágák voltak. Az mostani elég ronda ládám is döntött és szét is áll, és nagyon rendben van, mert nem egy vékony csíkban szól hanem szórja szét a hangot. A stereo azért fontos mert multit használok dual módban és két csatorna két hangzás. Sajna a mostani láda ronda, vacak faanyagból van, és nem túl ideális benne a hangszóró (Eminence Beta 10).

Az új láda tehát alapvetően hasonlóan néz majd ki, a két hangszóró szét áll majd és döntve is lesz. Ez már fenyőből készült, aztalos csinálta, nincs csavarozva sehol, csak ragasztva és fa-csapszegezve. Jó vastag, stabil erős láda, és mivel már több mint 1 éve készen van, ki is száradhatott. A hangszóró ebben ius Eminence lesz, de 12"-os LT. Ez egy szélessávú hangszóró, de szerintem ezeken jól szólnak az effektek. Jobban mitn a Beta 10-en. A galériában látni hogy a terveket papírból megcsináltam, és az alapján készült el. Szerintem szép lett és éontos, remélem a tetejébe is sikerül jó áramkört csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése